|
|
|
|
|
 |
|

|
|
|
|
|
|
V sezóně 2001 získal tým Hyundai
Castrol WRC stejné bodové ohodnocení jako tým domácí Škody
Motorsport |
|
|
|
|
|
Dovolte mi Vás pozdravit jménem
závodního týmu AŠA, který se v roce 1996 uvedl do motoristického sportu v
závodech automobilů ZAO na okruzích a závodech automobilů do vrchu. Naše
bilance v první sezoně těchto závodů byla velmi úspěšná. Dosáhly jsme
titulu 1. vícemistr ČR ve třídě 1300 národní formule, kde v roce 1996 byl
největší boj ze všech skupin a nejlepší ze skupiny E. |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
Tohoto výsledku bylo dosaženo hlavně velmi
stabilním a technickým výkonem jezdce. Ten není úplným nováčkem v
motoristickém sportu. Radek Šrámek i v minulosti byl několikrát vděčným
tématem motoristických novinářů v časopisech a denících (Svět motorů, MF dnes). Tento velmi talentovaný jezdec získával svoje zkušenosti
v různých třídách při závodech motokár až po závody ME v Itálii. Rok 1996,
první v automobilových závodech i na okruzích i do vrchu, ukázal jasně
svůj talent a schopnosti využít zkušeností a soustředit se na závod. Podal
ten nejlepší výkon v tak silné konkurenci a co stroj dovolí. Je hlavně
jeho zásluhou, že lze takto hodnotit sezonu 1996. Nic není ale zadarmo.
Musíme připomenout, že na tomto skvělém úspěchu se podílel celý realizační
tým AŠA HYUNDAI. |
|
|
|
|
|
Je to mechanik Miloš Filípek, doprovod Josef Hucl a manager týmu V. Šrámek st., v jehož kompetenci je
zajistit finanční a technické zázemí
závodů. V neposlední řadě, jak bylo
řečeno, NIC NENÍ ZADARMO. Pro celou akci byly finanční zdroje, SPONZOŘI.
Největší podporu zabezpečila divize HYUNDAI, MOTOKOV a.s., společnost
AUTOPRODEJ-ŠRÁMEK-AUTOSKLO s.r.o., firma MOBIL, firma FINTEC spol. s
r.o. Vložené prostředky těchto
firem se v jejich obchodních aktivitách vrátí a náš tým jim za jejich
důvěru děkuje a přeje si, aby zhodnotili obchodní přínos této reklamy.
Očekáváme, že v příštím roce půjdou opět s námi za dalšími sportovními a
pro ně rozhodujícími obchodními úspěchy. Ještě jednou děkujeme a slibujeme
další úspěšnou sezonu pokud nám zůstanou
věrni. Automobilové závody je
technická disciplína, která podporuje technický rozvoj a zkouší již
vymyšlené jak toto nejlépe uplatnit v nejkratší době v provozu. Je to však
také soutěž. V soutěžení vyniká vždy jen ten nejlépe připravený. Stupně
vítězů jsou připraveny pro ty, kteří mají na to být vpředu. Potřebují
kvalitní techniku, podporu, finanční i materiálovou. Umístění je
prezentováno v tisku a mediálních prostředcích (rozhlase, televizi). Z
tohoto důvodu je důležitý i výběr sponzora pro image našeho
týmu. |
|
|
|
|
|
Pro prezentaci našeho sponzora
je nutné při závodech vždy uvádět jej tak, aby se dostal do médiálních
prostředků. K tomu směřuje činnost jezdce mezi jízdami, po závodu
a při rozhovorech. Jedná se o televizi, rozhlas, tisk či fotografie
pro různé týdeníky a jiné tištěné materiály. |
|

|
|
Také
se zúčastňujeme prezentačních akcí našich sponzorů, přistavujeme
vozidlo při různých výstavách jako poutač. Vzhledem k tomu, že i
Vaše firma je dosti silná a její obchodní aktivity jsou perspektivní,
dovolili jsme si Vás oslovit, zda by jste neměli zájem v oblasti
reklamys námi
spolupracovat v sezoně roku 2000. Je-li pro Vás tento druh prezentace
zajímavý, je možné uzavřít dohodu o provádění reklamy pro vaši firmu.
|
|
|
|
|
|
Logo a reklama firmy by byla umístěna na závodním voze, na kombinéze jezdce,
doprovodném voze, přepravníku závodního automobilu a obytném přívěsu.
Závodník má karieru před sebou a to jak ve formulových vozech, tak
plechových autech.Proto si myslíme, že jsme oslovili kvalitní a
perspektivní firmu, jejíž obchodní a společenské aktivity nejsou nijak
ohroženy, a proto můžeme doufat i v její a tím i náš závodní rozvoj v
tomto sportovním a obchodním dění. |
|
|
|
|
|
 |
|
Radek
Šrámek se účastnil závodů motokár od r. 1986 až
|
do
r. 1994 |
|
r.
1986 50 cm3
Krajský přebor
1.místo |
|
r.
1994 125 cm3 Mistrovství
Evropy Itálie 22. místo |
|
V
tomto závodě startoval po boku Radka Šrámka i dnešní . |
závodník Formule 1. - Jarno Trulli, který v závodě obsadil |
1
místo. |
|
|
|
|
|
Příprava a výroba formule
v r. 1995 až 1996 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
r.
1996 - Dvě zátočiny před cílem po nezaviněné kolizi opustil Radek Šrámek
trať a následně se vrátil a získal velice cenné 2. místo |
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
r. 1996 - seřazování po závodě na okruhu v Mostě
do uzavřeného parkoviště |
|
|
|

|
|
|
|
|
|
r. 1998 - Příprava na
startu závodu Národní formule |
|
|
|

|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
sezóna r. 1999 - Formule
Ford 1600 cm3. Na konci sezóny se Radek Šrámek umístil na 5. místě v celkové
klasifikaci |
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
seřazování po dojezdu závodů
do vrchu "Berounský vrch" v Berouně, kde obsadil Radek Šrámek třikrát
1. místo |
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
 |
|
r.
1997
Radek Šrámek
vybojoval
1. místo v závodě Národní formule
na okruhu v Mostě |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
r. 1998
2. místo
na okruhu v Brně |
|
 |
|
r. 1998
1. místo
na okruhu v Mostě |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
kolekce
pohárů za období 1996 až 1999 |
|

|
|
Poháry ze závodů do vrchu |