HYUNDAI * ŠRÁMEK * PLZEŇ * AŠA - auto, s. r. o.       Jsme historicky první prodejce vozů Hyundai v ČR    Nejsme největší, ale jsme nejlepší !!!

Při servisu a opravách vozů Hyundai využíváme znalostí a zkušeností ověřených 10 lety vlastní praxe. 

 

 

Nejlepší výbava, nejlepší cena je u nás připravena.   
Směr Plzeň - Písek, Nepomucká ulice.
Jistě všichni víte, kde najdete Getze, u nás přece !!!
Super auta, super ceny, znáte naše telefony ?
tel.: 377 430 503, fax: 377 430 504, e-mial: autoprodej@cmail.cz
 

SPORT

 

AUTOSALON
LEASING
PŘEDVÁDĚCÍ VOZY
OJETÉ VOZY
SERVIS
AUTOSKLO
O NÁS
SPORT
KONTAKT
DALŠÍ WWW
FOTBALOVÁ MISE

PREZENTACE

 

 

 

 

 

 

 

     

   

 

V sezóně 2001 získal tým Hyundai Castrol WRC stejné bodové ohodnocení jako tým domácí Škody Motorsport

 

     Dovolte mi Vás pozdravit jménem závodního týmu AŠA, který se v roce 1996 uvedl do motoristického sportu v závodech automobilů ZAO na okruzích a závodech automobilů do vrchu. Naše bilance v první sezoně těchto závodů byla velmi úspěšná. Dosáhly jsme titulu 1. vícemistr ČR ve třídě 1300 národní formule, kde v roce 1996 byl největší boj ze všech skupin a nejlepší ze skupiny E.

  

  

       

    Tohoto výsledku bylo dosaženo hlavně velmi stabilním a technickým výkonem jezdce. Ten není úplným nováčkem v motoristickém sportu. Radek Šrámek i v minulosti byl několikrát vděčným tématem motoristických novinářů v časopisech a denících (Svět motorů, MF dnes). Tento velmi talentovaný jezdec získával svoje zkušenosti v různých třídách při závodech motokár až po závody ME v Itálii. Rok 1996, první v automobilových závodech i na okruzích i do vrchu, ukázal jasně svůj talent a schopnosti využít zkušeností a soustředit se na závod. Podal ten nejlepší výkon v tak silné konkurenci a co stroj dovolí. Je hlavně jeho zásluhou, že lze takto hodnotit sezonu 1996. Nic není ale zadarmo. Musíme připomenout, že na tomto skvělém úspěchu se podílel celý realizační tým AŠA HYUNDAI.

 

     Je to mechanik Miloš Filípek, doprovod Josef Hucl a manager týmu V. Šrámek st., v jehož kompetenci je zajistit finanční a technické zázemí závodů.
      V neposlední řadě, jak bylo řečeno, NIC NENÍ ZADARMO. Pro celou akci byly finanční zdroje, SPONZOŘI. Největší podporu zabezpečila divize HYUNDAI, MOTOKOV a.s., společnost AUTOPRODEJ-ŠRÁMEK-AUTOSKLO s.r.o., firma MOBIL, firma FINTEC spol. s r.o.
      Vložené prostředky těchto firem se v jejich obchodních aktivitách vrátí a náš tým jim za jejich důvěru děkuje a přeje si, aby zhodnotili obchodní přínos této reklamy. Očekáváme, že v příštím roce půjdou opět s námi za dalšími sportovními a pro ně rozhodujícími obchodními úspěchy. Ještě jednou děkujeme a slibujeme další úspěšnou sezonu pokud nám zůstanou věrni.
      Automobilové závody je technická disciplína, která podporuje technický rozvoj a zkouší již vymyšlené jak toto nejlépe uplatnit v nejkratší době v provozu. Je to však také soutěž. V soutěžení vyniká vždy jen ten nejlépe připravený. Stupně vítězů jsou připraveny pro ty, kteří mají na to být vpředu. Potřebují kvalitní techniku, podporu, finanční i materiálovou. Umístění je prezentováno v tisku a mediálních prostředcích (rozhlase, televizi). Z tohoto důvodu je důležitý i výběr sponzora pro image našeho týmu.

 
     Pro prezentaci našeho sponzora je nutné při závodech vždy uvádět jej tak, aby se dostal do médiálních prostředků. K tomu směřuje činnost jezdce mezi jízdami, po závodu a při rozhovorech. Jedná se o televizi, rozhlas, tisk či fotografie pro různé týdeníky a jiné tištěné materiály.

 
     Také se zúčastňujeme prezentačních akcí našich sponzorů, přistavujeme vozidlo při různých výstavách jako poutač. Vzhledem k tomu, že i Vaše firma je dosti silná a její obchodní aktivity jsou perspektivní, dovolili jsme si Vás oslovit, zda by jste neměli zájem v oblasti reklamys námi spolupracovat v sezoně roku 2000. Je-li pro Vás tento druh prezentace zajímavý, je možné uzavřít dohodu o provádění reklamy pro vaši firmu.
 

     Logo a reklama firmy by byla umístěna na závodním voze, na kombinéze jezdce, doprovodném voze, přepravníku závodního automobilu a obytném přívěsu. Závodník má karieru před sebou a to jak ve formulových vozech, tak plechových autech.Proto si myslíme, že jsme oslovili kvalitní a perspektivní firmu, jejíž obchodní a společenské aktivity nejsou nijak ohroženy, a proto můžeme doufat i v její a tím i náš závodní rozvoj v tomto sportovním a obchodním dění.

 

Radek Šrámek se účastnil závodů motokár od r. 1986 až  

do r. 1994   
 
r. 1986      50 cm3      Krajský přebor                  1.místo
 
r. 1994    125 cm3      Mistrovství Evropy Itálie    22. místo
 
V tomto závodě startoval po boku Radka Šrámka i dnešní .
závodník Formule 1. - Jarno Trulli, který v závodě obsadil
1 místo.
 
Příprava a výroba formule v r. 1995 až 1996
 
 

     

       
  r. 1996 - Dvě zátočiny před cílem po nezaviněné kolizi opustil Radek Šrámek trať a následně se vrátil a získal velice cenné  2. místo
       
 

    

       
 

r. 1996 - seřazování po závodě na okruhu v Mostě do uzavřeného parkoviště

   
 

       
 

r. 1998 - Příprava na startu závodu Národní formule

   
 

    

   
 

       
 

sezóna r. 1999 - Formule Ford 1600 cm3. Na konci sezóny se Radek Šrámek umístil na 5. místě v celkové klasifikaci

       
 

    

       
 

seřazování po dojezdu závodů do vrchu "Berounský vrch" v Berouně, kde obsadil Radek Šrámek třikrát 1. místo

       
 

       
 

  r. 1997

Radek Šrámek vybojoval

1. místo v závodě Národní formule

na okruhu v Mostě

   
 

       
 

  r. 1998  

2. místo

na okruhu v Brně

    r. 1998

1. místo

na okruhu v Mostě

 
       
       
 

  kolekce pohárů za období 1996 až 1999  

  Poháry ze závodů do vrchu